2017-04-04 09:43:55

Suradnja u projektu "Istraživanje školskog vođenja iz distributivne perspektive u hrvatskim školama"

Od strane Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci našoj školi dodijeljena je zahvalnica za sudjelovanje u projektu "Istraživanje školskog vođenja iz distributivne perspektive u hrvatskim školama". Istraživanje se fokusira na...

na fenomen školskog vođenja koji se određuje kao jedan od najznačajnijih faktora uspješnosti škola odnosno postignuća učenika, a u širem kontekstu i uspješnosti odnosno održivosti obrazovnih reformi. Glavni cilj istraživanja je identificirati obilježja prakse školskog vođenja u hrvatskim školama s posebnim naglaskom na indikatore individualnog naspram distributivnog vođenja te iznalaženje onih obilježja školskog vođenja koja su povezana s učinkovitosti škola. Rezultati prijašnjih istraživanja i preliminarni izvještaji povezani s hrvatskim obrazovnim sustavom ukazuju na važnost osnaživanja karakteristika distributivnog školskog vođenja s naglaskom na osnaživanje kapaciteta učitelja kao aktivnih sudionika u procesu donošenja odluka koje se odnose na obrazovanje.


Osnovna škola Karlobag