Suradnja u projektu "Istraživanje školskog vođenja iz distributivne perspektive u hrvatskim školama"
Autor: Danijel Gregov, 4. 4. 2017.
Od strane Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci našoj školi dodijeljena je zahvalnica za sudjelovanje u projektu "Istraživanje školskog vođenja iz distributivne perspektive u hrvatskim školama". Istraživanje se fokusira na...
na fenomen školskog vođenja koji se određuje kao jedan od najznačajnijih faktora uspješnosti škola odnosno postignuća učenika, a u širem kontekstu i uspješnosti odnosno održivosti obrazovnih reformi. Glavni cilj istraživanja je identificirati obilježja prakse školskog vođenja u hrvatskim školama s posebnim naglaskom na indikatore individualnog naspram distributivnog vođenja te iznalaženje onih obilježja školskog vođenja koja su povezana s učinkovitosti škola. Rezultati prijašnjih istraživanja i preliminarni izvještaji povezani s hrvatskim obrazovnim sustavom ukazuju na važnost osnaživanja karakteristika distributivnog školskog vođenja s naglaskom na osnaživanje kapaciteta učitelja kao aktivnih sudionika u procesu donošenja odluka koje se odnose na obrazovanje.
Priprema za upis u 1.r. OS.pdf
Privatnost Facebook.PDF
Opasnosti FACEBOOK-a.pdf
Brosura za roditelje.pdf
kamo nakon osnovne skole.pdf
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoskih mjera.pdf
Pravilnik o izvodenju izleta ekskurzija i drugih aktivnosti izvan skole.pdf
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o pedagoskoj dokumentaciji....pdf
Pravilnik o izmjenama i dopuni Pravilnika o nacinima, postupcima.....pdf
Pravilnik o nacinima postupcima i elementima vrednovanja ucenika u osnovnoj i srednjoj skoli Narodne novine broj 112-10.pdf
Pravilnik o nagradivanju ucitelja, nastavnika....pdf
Modeli i preporuke za provedbu nastave u 2020-2021 (29.8.2020).pdf
Ukupno: 102120
Ovaj mjesec: 507
Ovaj tjedan: 92
Danas: 17